wtorek, 8 sierpnia 2017

[Raport] Jak polskie firmy korzystają z email marketingu?

Poznaj stan email marketingu i marketing automation 2017.
Jak często kontaktujesz się z odbiorcami? Czy tworzysz długofalowe strategie content marketingowe? W jaki sposób wykorzystujesz automatyzację marketingu w codziennej pracy? Te pytania GetResponse zadał ponad 2800 marketerom z całego świata. Czas na wyniki badania - eksperci opracowali wszechstronny raport "Skuteczność email marketingu i marketing automation 2017" .

Czego dowiesz się z raportu?
Ponad 50% ankietowanych oceniło email marketing jako "dobry" lub "świetny" kanał komunikacji.
37% polskich marketerów testuje tematy wysyłanych wiadomości.
75% firm w Polsce monitoruje wskaźniki otwarć i kliknięć wysyłanych emaili.

Chcesz wiedzieć więcej? 
Pobierz bezpłatny raport, przygotowany przez GetResponse we współpracy z Davem Chaffey'em ze Smart Insights, i bądź na bieżąco z najnowszymi trendami w branży!

Wiadomość wysłana na zlecenie GetResponse Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Arkońska 6, bud. A3, 80-387 Gdańsk; zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000187388, NIP 9581468984, o kapitale zakładowym 5 558 787 złotych.
Otrzymujesz ten mailing ponieważ podczas składania wniosku o produkt finansowy wyraziłeś zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Money.pl sp. z o.o. Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także zwrócenia się z żądaniem usunięcia podanych danych osobowych przez administratora danych.

Money.pl sp. z o.o., pl. Grunwaldzki 23, Wrocław, dolnośląskie 50-365, Poland

Rezygnacja z otrzymywania wiadomości lub uaktualnienie danych kontaktowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz